keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Lets zumba!

Koska mulla ei ole töissä nyt muuta vaihtoehtoa, kun pitää taukoa, sillä on odotettava klo 13.00 asti, niin voisin kahvitauon sijasta pitää bloggaustauon, kätsyä :)

Eilen tosiaan kävin zumbailemassa eilen, kun maanantainen easyaerobic ei saanut nuhaa enää palaamaan, vaikka nokka vähän vuotikin :) Oon aika ylpee itestäni, etten itsepäisesti lisännyt hyppyjä, niinkuin yleensä on tapana tehdä jos tunti ei oo omalle kropalle tarpeeksi rääkki :D

Mutta takaisin eiliseen: Mä siis menin aivan rättiväsyneenä zumbaan, jopa niin väsyneenä että unohdin sitten juomapuollon matkasta ja ennen tuntia kirosin poikaystävälle, kun tajusin, että tunti kestää 55min ja olin valmis menemään untenmaille :D Kuitenkin olin odotellut zumbailemaan pääsemistä jo useamman viikon, joten eikun tunnille vaikka itkien! (tosin kuuntelin kyllä tosissani kroppaa ja se oli just saanu 1.5h sitten sairaan hyvää salaattia ja kahvia ja oli monen tunnin yöunet takana, niin sen takia uskalsin mennä!)

Kyllähän siinä sitten äkkiä piristyi kun tunti alko, huomasin vaan, että zumbailutauko on tehny kepposet mun kropan sulavuudelle! Tuntu että oon kun robotti ja edessä oli vielä superhyvä zumbaaja.. niimpäniin :D

Alunperin mun piti mennä Tuulin zumbaan, mutta koska raukka on ollut pipinä ja hetken, niin häntä korvasi Ninni! Ninni oli pukeutunut ihanan rennosti ja se ehkä autto muakin sitten enempi fiilistelemään, kun hakemaan liian hikistä oloa, mitä edelleen vähän vältän tän räkätauteilun takia :)

Biisit oli ihan huippuja, mutta pakko myöntää että rankemmissakin zumbissa olen käynyt. Mulle tuli jopa yhden biisin aikana kylmä vaikka kuinka koitin lanteita ja käsiä hetkuttaa. Jokatapauksessa, zumbailemaan aion lähiaikoina uudelleenkin kun muistin kuinka kivaa se on. Ja Tuulin zumba on koettava ennen Tahkoa.

Onko teillä kokemusta Tuulin zumbaloista?

Ja onko teillä jotakin ryhmäliikuntasuosikkia, mikä mun on ehdottomasti koettava ennen Tahkoa? Tässä on nyt pari viikkoa aikaa!

Ja kolmas kysymys todensanoo!;) Onko kukaan porttilaisita menossa Body&Mind-sunnuntaille 20.11?:) Itse olen menossa ihan innoissani! Päivi vetää siellä "selkä kuntoon(vai oliko se vetreäksi?)- tunnin, pilatesta ja syvävenyttelyä mahtavat 60min!! Noiden kahden tunnin pituuksia en muista, saapi muistuttaa joku parempimuistisempi, mutta tuo 60min syvävenyttely kuullostaa niin ihanalta! <3
Pyrin myös ottamaan kuvia siltä päivältä, kun saa tukankin värjättyä niin ei hävetä pällistellä kameralle :)

Niin ja kyseiseen tapahtumaanhan ilmoitutaan vastaanoton kautta, niinkuin muihinkin tapahtumiin :)

Nyt ihanaa keskelläviikkoa-päivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti