torstai 3. marraskuuta 2011

Höpöhöpö pillerit vai onko sittenkään?

Me kaikki ollaan varmasti törmätty "laihdutuspillereihin" monesti. Kaikki lupaa vaikka ja mitä! Nopeampaa aineenvaihduntaa, tehokkaampaa hiilarien rikkoutumista, tehokkaampaa rasvan polttoa, tehokkaampaa sitä ja tätä.

Eilen kaverin kanssa kaupungilla, oli joku taas alennuksessa ja mun huomio kiinnittyi siihen. Aloin miettimään, että treenatessa en todellakaan semmoiseen ala, mutta Tahkolla olisi sitten kiva kokeilla, kun ei ole pakolla energiaa treenailla salilla tai lenkkipolulla. En nyt meinaa sitä, että korvaan liikunnan jollakin pillereillä, ei ei, liikun kyllä niin paljon sen 4kk aikana mitä jaksan. :)

Mutta oletteko te joskus kokeilleet jotain laihdutus/rasvanpolttopillereitä? Kiinnostaisiko nähdä, mitä mulle kyseiset "kaverit" tekisivät? Palaisikohan rasva vai lihas vai meneeköhän vatsa ihan sekaisin ja "aineenvaihdunta vilkastuu" sen seurauksena?;D

Huomenna voisin mennä tekemään rauhallisesti salille jonkun treenin tai sitten tyydyn vielä vaikka pieneen hölkkälenkkiin, etten mene nuhan kanssa takapakkia!
Ylihuomenna ottelen kaverin kanssa kuvia ja saattaapi olla, että kameraan eksyy pari sporttiämmä kuvaa, who knows?

Nyt oikein ihanaa torstai-iltaa kaikille :) Mulla alkokin jo viikonloppu!

4 kommenttia:

  1. oon itseasiassa kokeillu. niitä ihmeen ananaspillereitä mitkä just lupas nopeempaa aineenvaihduntaa ja ihmettelin että nää kyllä mun kohalla toimi. tästä on kuitenkin päälle vuos aikaa niin en muista monta kiloo lähti niitten avul yms. :D

    VastaaPoista
  2. Iida: Voi hitsi! IIDA! Sun on pakko kertoo mulle lisää, hah ! Tuliko ne kilot takas?

    VastaaPoista
  3. Mä käytän CLA:ta ja green tea kapseleita, mutta ne on tarkoitettu oikean ruokavalion ja treenien tueksi. En usko, että niistä on hyötyä ja edellä mainitut asiat eivät ole kohdallaan.

    VastaaPoista
  4. Itellä on green tea- tabletteja. Tosi pahan makusia, mut menee runsaan veden kanssa alas. Toimii oikeesti! Ainaski mulla :)Tosin liikuin aina vähintään 4-6h viikossa salilla ja spinningissä samalla ku käytin noita mut silti :P

    VastaaPoista